Thursday, February 12, 2009

Constantine from MN

Awesome interview with KC, especially his talking about Foster. Very cool stuff. Thanks to Kevin Falness for that.

Though I did LOL when he compared Corey Locke to Butch and Bruno. Butch, I get. Not so much Bruno.

But much love for the boys there. I have also found it interesting listening to some interviews with Foster where he seems sort of amazed by how much fun the Aeros guys have. Like maybe they don't have quite that much fun in the NHL.

I kinda like that. It should be more fun. You're making relative peanuts and still getting the crap beat out of you every night and the schedule sucks and travel sucks... hell yeah, it better be fun.

Genius idea to work the boys in MN this week. Sounds like lots of good is coming out of it.

2 comments:

buddhafisch  February 12, 2009 at 2:20 PM  

Funny... I just put up the forward prospect article on PHN, and compared Locke to Butch... I think maybe I stole it from you at some point though...

Ah well. Thanks for letting me steal it.

Ms. Conduct  February 12, 2009 at 2:24 PM  

I've mentioned it I think. I'm just spinning on how you could even compare one person to both Butch and Bruno's styles. I suppose Locke does pretty good work down low but I don't think of him as being as strong on the puck behind the net like Bruno is. Maybe it just hasn't registered? I dunno. I'll have to watch him this weekend.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP