Thursday, November 18, 2010

Fun night but I need a nap

No wonder I'm playing so shitty. I've got this theory that everything can't possibly all go right at the same time and that there's only so much good luck to go around. And last night, the Wild won, the Aeros won, and Brusty got a shutout.

So the only logical explanation for my sieviness lately is that all those jokers are stealing my good luck. :)

It's okay though. Brusty can have all of it he wants and, the Wild and Aeros, I'll throw them the occasional bone just to keep from having to watch losing hockey all season.

I'm still recovering from information overload this morning. Between following two games I wasn't at, watching the Aeros, writing my story for the Chronicle (filled in for Andrew) between periods, praying my (and the Aeros) lead sticks and the Wolves don't come back, and then Yeo lobbing his "that game sucked" bomb at us post-game when I thought it was a pretty awesome game (WTF do I know?), it was a lot to parse.

I couldn't tell if Yeo was annoyed or amused at my dismay that he was screwing up my story. I'm just standing there with my recorder in his face with my mouth hanging open. "You just ruined all my questions by not liking that game!" Haha. Whatever though, it was a fun night and I didn't get to sleep until 3 a.m. Fuckin' exhausted at that.

Also, not that you need minute by minute updates on Operation Boob Lift, but the consult went well. Only it's costing more than I expected. Like, by a lot. Like, you could buy a decent used car. You could buy a decent NEW car for all the stuff we talked about doing (tummy tuck with lipo, etc).

I'd love to do it all, but man, even just the lift part of it seems like a selfish use of money. I dunno. Add that to my information overload yesterday, too. #msconductproblems

I actually have the night off tonight. Four of the last 5 nights, I've gotten home after 11:30. I love it all but I'm definitely due for some "kickin' around the house" time.

Gonna try and do my full hour of physical therapy today, too. Been trying to build back up to it a bit since my knee is bothering me so much. Hopefully I can get the knee happier and then I can start doing the awesome Rapid Response Goalie Training program I picked up the other day. Want to be doing it by January.

But that means getting off my ass. When what I really want is lunch and a nap.

1 comments:

maalivahti  November 18, 2010 at 3:34 PM  

LMAO @ #msconductproblems. Also, can't wait to hear about the Rapid Response thing once you get going on it.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP